Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

فضيت ليكم خلاص

3/23/2012 09:09:00 م fancyNANE 22 Category :

السلام عليكم
يا قمرات
الحمد لله انا كده خلصت شغل قائمه المصمين الاكثر شهر
بصراحه كانت متعبه  جدا ومرهقه بجد الله يكون فى عون من فيها وبالذات بنات العرب
لانهم بجد بحس انهم بيحفروا فى الصخر علشان يكتوبوا
ا اسمهم فى سماء العاليمه
ربنا معاهم خلاص يا بنات هانت شدوا حيلكم

المهم نشوف بقه المدونه فى كده كام حاجه مش عجبانى وفى كام حاجه  عايزه اخد
 رايكم فيها
اولا نقول الحاجات اللى مش عجبانى
طبعا ده تقصير من بعض الكاتبات
بسبب انشغالهم 
فى منهم يعتذر وفى منهم لا يعتذر
ولانى بسامح كتير فهما فاكرين انى حفضل كده كتير بس بصراحه انا مش عاجبنى حال المدونه كده وعايزه اعمل نقطه نظام ولا ايه رايكم يا بنات 
دى مدونتكم وحابه اخد رايكم فى اللى بقوله
انا حابه  اشوف كاتبات يكونوا فعلا فاضين ونشاط يساعدونى وانا والكاتبتات اللى معايا النشاط فى المدونه
مين تحب تكون معنا فى المدونه بس تكون سنها كبير وتقدر تتحمل المسئوليه يعنى الالتزام والالتزام ولو فى  اىعذرا اكيد انا بقدر
نيجى بقه للى حخد رايكم فيه
دلوقتى انتو عارفين ان كل شهر بغير مسابقه التعليقات
وخلاص الشهر قرب يخلص
والشهر الى جاى تحبوا
نعمل المسابقه ازاى
هل
تكون زى الشهر ده فى اخر الشهر سوبر لواحده بس 
ولا نخليها جائزه كل يوم  تكون بستار  دولار او ستاركوينز او تكون  قطعه ملابس
جميله  او قطعه ديكور
يعنى كل سيوم مختلف عن اليوم اللى قبله
واكيد انتو عارفين ان الهدايا الى بجيبها بتعجبكم والحمد لله
هاه ايه رايكم اللى حتقولوا عليه حيمشى
حعمل دلوقتى استطلاع راى عن كده لحد اخر الشهر ونشوف رايكم ايه يا قمرات 
وربنا معنا جميعا لصالح مدونتنا الحبيبه
وانتظرونى كل يوم فى مسابقه جديده ومفاجاءه جديده

22 التعليقات