Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

العيد معنا احلى ... ديكور العيد علينا

10/28/2012 06:50:00 م זינב סעיד 29 Category :

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيباتي والله انا عايزه افرحكم كلكم 
بس صعب عليا اوي توزيع الهدايا
علشان اقدر ابعث الهدايا للبنات الي فازوا في ديكور العيد علينا ليله العيد
قلت مبارح مش هدي غير اول 12 تعليق
بس بسم الله ما شاء الله لقيت 32 بنت هههههههه
انا قلت مش هزعلكم وبعثت لكل البنات الي علقت 
بس انا بعثت لاول بنات طلبت الدكيور مرتين وباقي البنات وزعت عليهم ديكور تاني
مش حبيت ازعلكم على العيد وقلت افرحكم
بس النهارده خلينا نتفق
انا عاوزه اوزع هدايا البنات ليلة العيد ومش لاقيه وقت والله
علشان كدا ارجوكم نلتزم 
النهارده هدي بس 12 تعليق بس بشرط ميكنش رقم الهديه متعاد 
والي رقم هديتها متعاد مش هحسبها 
ارجوكم خلينا نلتزم
الهدايا النهارده هي 
يعني اتفقنا كدا
انا هدي اول 12 تعليق فيهم ارقام هديه مختلفه
بالتووفيق حبيباتي


29 التعليقات