Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

استطلاع راى للمسابقات

3/19/2013 08:35:00 ص fancyNANE 13 Category :

السلام عليكم
طبعا العنوان باين
فى الحقيقه
موضع اننا نطلع اكتر واحد علقت فى اليوم شى صعب
 لانه بيحتاج تركيز علشان منظلمش حد
لان دى امانه
وانا بصراحه مشفقه على جودى بقيامها بالمهمه دى كل يوم
س برضوا احنا مش حنتاخذ قرارا غير 
بالتشاور معكم
هو انا فكرت فى شويه حاجات وهى
اولا
مسابقه التعيلقات حتكون موجوده بس مخفيه
بمعنى
انه مش كل يوم حطلع فائزه 
لا انا كل اسبوع فى اى يوم فى الاسبوع حلاقى اكتر موضوع فيه تعليقات
وكل اللى علقوا فيه حياخدوا جوائز  بقيمه 25 دولار
واللى حيفوزا هما الى حيختاروا
اما ديكور من السويت شو
او تصميم شعر من عندى
ثانيا
مسابقه السوبر
انا بقول نكبرها شويه
بدل ما تقه بنت واحده فى الشهر تبقه بنتين
كل اسبوعين نعمل مسابقه
 وجائزتها سوبر
يعنى مثلا نطلب تعملوا لوك معين
او مشهد
ثالثا
مسابقه فجائيه
وهى ملهاش ميعاد
دى حعملها فى اى وقت 
ووتكون مسابقه فوريه
 وجائزتها مفائجه
يا ترى ايه رايكم
وهل فى اى اقتراحات تانيه
انا
عايزه بنات كتير تكسب معنا
ونفسى كل المشتركين يشتركوا فى المسابقات
وكلهم يكسبوا
لو فى اى اقتراح يا ريت تقلوا عليه
ونشوف حنقدر ننفذه ازاى

13 التعليقات