Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

فقرة المواهب

5/25/2013 04:38:00 م Nada Osama 15 Category :

فقرة المواهب هي فقرة  يوم الأحد لكن النارده يوم الاثنين لانه اماح كنت تعبانة حتى النهاده مارحتش المدرسة عالعموم ودي فقرة حلوة اوي واتمنى انكوا تتفاعلوا فيها ... والجائزة طبعا هتبقى تصميم  المهم والفقرة دي هتكون عبارة عن اني هاعرض مواهب فنانينا في ستاردول والمواهب مش هتبقى تبع ستاردول بس دي هتبقى خارجها كمان .. يعني مواهب ستاردول في التصميم واشياء تانية لكن في مواهب تانية وهي زي الغناء .. التاليف .. العزف .. الرياضات .. الرسم .. وغيره وغيره . فمثلا اللي موهبتها الغناء ممكن تبعت لي موهبتها فيديو او صوت على ايميلي .. واللي موهبتها تاليف تكتفي بانها تبعتلي الاغنية او الشعر في رسالة على ستاردول .. والرسم او التصوير مثلا .. تبعتلي الصور عالايميل .. ولو موهبتها نوع من انواع الرياضة تبعت الفيديو على ايميلي ........ كل واحدة عايزة تشترك تكتب لي هنا اسمها في ستاردول واسم موهبتها وتبعت لي طلب صداقة في ستاردول تكتب فيه ( موهبتي ) ولما اقبلها تبعت رسالة باسم موهبتها ولو كانت غير التاليف والحجات اللي تتبعت على ستاردول فانا هديها اسم ايميلي عشان تبعت عليه وكل اسبوع هختار موهبة وزي ما اتفقنا هتاخد تصميم ... عشان تعرفوا ان المدونة دي بتنمي مواهبكم كمان .. اتمنى تكون الفقرة عجبتكوا 
 
المرة دي الموهبة بجد مختلفة وحلوة كتييييييرهي بونة عملتنا فيديو عن تصميم اسوار الصداقة وعمل اوار على شكل الزهور يعني بجد محترفة انا ماقدلاتش اجيب الفيديو هنا فححط ليكم رابط الفيديو بس باطلب منكم طلب تخشوا عالربطين وتعلقوا علفيديو في اليوتيوب ♥ وانا علقت!
اسم البنوتة الموهوبة هو (ايه)
اكتبي اسمك في ستار يا قمر♥ عشان تستلمي تصميم هدية
وده رابط فيديو اسوار الصداقة
وده رابط فيديو عمل اسوار على شكل زهور
 
اتمنى تكونوا استفدتوا من موهبتها ومنتظرة مواهبكم في التعليقات لان صفحة الصديقات واقفة عندي ♥
واما عن (الحياة)انا مازعلتش منك يا قمر ورديت على ردك كمان
يلا منتظرة المواهب المرة الجايا باي!
 
صديقتكم..,ندى

15 التعليقات