Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

♥!الفقرة الفيسبوكية!♥

7/26/2013 07:40:00 م Nada Osama 12 Category :

الكنائس المصريه تدق الاجراس مع اذان المغرب لاول مره فى التاريخ المصرى القديم و الحديث لافطار 85 مليون مواطن مصرى !!!
اليوم 26-7-2013 فليسجل التاريخ
الكنائس المصريه تدق الاجراس مع اذان المغرب لاول مره فى التاريخ المصرى القديم و الحديث لافطار 85 مليون مواطن مصرى !!!

اليوم 26-7-2013 فليسجل التاريخ

 
 
 
 
 

 

 
المصريين كل ما يتكلموا .. يموتوا
**انا مت من الخوف*
**موتني من الضحك*
**انا ميت من الجوع*

** انا ميت من البرد*
*كنت هموت من الصدكه*
*انا ميت من التعب*
*مت من كتر الشغل*
و اخيرا"
*نكت تموت من الضحك*

*بموت فيكي*
...
ناس غريبه يا جدع وربنا
اموت و اعرف بيجيبوا الكلام ده منين
زمانكم موتوا من الضحك
الفقرة كانت كلها مصرية النهارده بس عشان النهارده يوم تاريخي حتى المسيحيين صاموا فيه مع المسلمين عشان كلنا ايد واحدة ومصر لسة بخير♥
ندخل بقى في التحية يا ترى لمين؟
اكييد لشعب مصر بس برضو لسة في تحية كمان
تحية اسكندراني
لDODY11176
هي معلقتش اكتر من تعليق بس علقت على كل صورة وجملة ماسبتش حاجة وتعليقها كان طوييل♥
 
منتظرة تعليقات النهارده لايك/دسلايك+كومنت
صديقتكم..,ندى
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



12 التعليقات