Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

المائده الرمضانيه

6/29/2014 03:30:00 م soso22nice 30 Category :

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل سنه وانتم بخير ورمضان كريم ^__^
عاملييين ايه فى الصيام ؟ انا عطشانه بصراحه :( 
المهم
طبعا يا بنات مسابقه اجمل تصميم وحذاء سندريلا هتتوقف فى رمضان بس متخافوش فى مسابقات احلى بكتيييييير ^__^
انا ان شاء الله هنزلكم فى رمضان المائده الرمضانيه 
كنت بعملها قبل كده بس زياده تأكيد هيا .. ☺
 الفكره: هى اكلات من حول العالم بمعنى كل يوم هنزلكم مقادير اكله وممكن طريقتها  وصورتها 
وانتو بقى يا قمرات عليكم تعرفوا ايه البلد المشهوره بيها واسمها ...سهله خالص صح :D
طيب اكيييد مش ببلاش كده ^_^
و الجائزه : هتبقى .. 25 دولارز وطبعا لو سوبر هتحجز حاجه فى البازار بقيمه الجائزه
ولو عضويه عاديه هتحط فى امنيتها الى يعجبها بقيمه الجائزه ^__^
طيييب تفتكروا بقى هتبقى امتى *__*
الميعاد : يوميا ولكن ملهاش معاد محدد يعنى هتبقى على فجأه كده :D 
طيب انا قولت نبدأ من النهارده ومعانا 30 يوم اكلات من حول العالم 
ومــــــ-ــــائده رمضانيه كبيييره اوى ^_^
--------
اكله اليوم 
صورتها
طبعا سهـــل اوى ^^ وانا مش مسؤله لو جعتم ههههه
طيب المقادير بقى ^^
صلصلة طماطم
خل
طماطم
ثوم
بصل مقطع جوانح
عدس 
أرز
مكرونة قواقع صغيرة 
شعيرية 
ماجي (لو عاوزين انا مبحطش فيه )^__^
كمون وملح وفلفل 
حمص
بقدونس أوراق مقطعة للتزيين
بس كده وبالهنا والشفا ^___^
-------
 هااا بقى مين عرف الاكله ؟؟ 
يله بسرعه لو عرفتوها قولوا اسمه واسم البلد الاصليه ليه ومتنسوش اسمكم فى ستاردول ^__^
ومييين بيحبه :D
ويارب مكونش جوعتكم *_*
ســــ-ــــلام 
اختكم Soso22nice

30 التعليقات