Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

موضوع :

6/22/2013 08:37:00 م Special Charisma 17 Category :

مرحبا بنات
اولا انا مش بحب اغلط في حد ولا حد يغلط فيا
لان انا بحب الكل وكلك زي اخواتي الصغيرين
والبنت الي بدات بالغلط بسبب اخر مسابقة الي هي زي غريب
ومش هي بس في ناس غيرها وهي خدت الكلام علي نفسها
وجاية تغلط فيا في سجلي لانها محدش عرفها تحترم الي اكبر منها ودة لو دل علي شئ يدل علي اخلاقها
 وانا مرضتش احكي عنها حاجة
البنت الي هي khalelgadban

البنت دي حقدت علي الي فازت بالمركز الاول وقالت في سجلي انها غشاشة
ولو مخرجتوهاش من المسابقة انا هسيب المدونة وكلام ملوش لازمة زيها
فقلتلها اية دليلك ومع الف سلامة 

ولو مكنتش كذابة وحقودة كانت سابت تعليقها بس هي مسحته

ومردتش احكي شئ عنها بس هي زي الدبور الي بيزن علي خراب عشة
فعيب علي نفسك ماشي عشان انا مش في سنك تغلطي فيا وانتي الي غلطانة اساسا بسبب حقدك

اية البنات دي  

ياريت بجد الاشكال الي زي دي متجيش سجلي وتقذرة تمام 

ربنا يهدي امثالك

17 التعليقات