Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

مسابقة احلى ديكور ..+اعتذار

6/25/2013 04:31:00 م Nada Osama 37 Category :

أولا انا بأعتذرعن الايام اللي فاتت عشان فضلت فترة مابنزلش اي فقرات لانه كان عندي امتحانات اخر سنة فكنت بذاكر وبعدين امتحنت ولما خلصت قابلتني مشكلة انه عشان المدونة المواضيع فيها كتيير وفيها حمل كبيرة فاتمسحت بعض المواضيع ومن ضمنهم المسابقات وانا كنت فاكرة انه مكانهم بس اتنقل فعشان كدة حاولت اكلم كاتبات ومشرفات في المدونة وفي الاخر عرفت فاسفة جدا لكل البنات اللي تعبوا في صور للسابقات اللي اتمسحت واي حد كان ليه هدية ومااستلمهاش يقول هنا ويكتب اسمه في ستاردول وايه كانت الهدية عشان مش عايزة اظلم حد فهنبدأ المسابقات من جديد بس مسابقة ستار لسة شغالة يعني ماشية ومعادها يوم السبت الجاي لاننا هنمشي عالجدول القديم والحمدلله المسابقة دي مااتمسحتش والمواهب كمان مااتمسحتش فالنهارده فقرة مسابقة التصاميم او احلى ديكور فهنبدأ بأحلى ديكور انا باعتذر مرة تانية .....
---------------------------------------------------------------
نبدأ مسابقة احلى ديكور يا ترى المرة دي أحلى ديكور ايه؟؟؟
المرة دي احلى ديكور حمام ......اما نشوف مين اكتر واحد هيفنن في ديكور حمام وطبعا تقدروا تعملوا اكونت جديد وتعملوا الحمام فيه لانه هيقى فيه دولارز في الاكونت الجديد بس تكتبوا في العرض كلمة مسابقة عشان يبقى دليل على انه الاكونت بتاعكم♥

يلا اسيبكم تبدعوا والنتيجة يوم الثلاثاء القادم على حسب جدول المسابقات ومنتظرة ابداعاتكم!
صديقتكم..,ندى


37 التعليقات