Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

☻الفقرة الفيسبوكية☻

7/16/2013 05:15:00 م Nada Osama 20 Category :

اولا مش قلتلكم انه احمد عز هيتجوز ماصدقتوش اهو شفتوا هيتجوز وجابلنا البتجاز بتاع ينيفرسال ههههههه
ثانيا شفتوا اعلان كريم عبد العزيز الجديد احسن من الاولاني صح؟؟ رأيكوا ايه؟ انا عاجبني ده الذ !
ندخل بقى في موضوعنا
 طول عمري باقول مايبدلوهم ولما مدرسة العلوم اتكلمت على واحدة فيهم قلتلها طب ليه مايسموش دي باسم دي قالتلي يعني يسموها GREEN LAND 2 ساعتها كنت هموت نفسي واستريح ماطلعوش العلماء بس اللي مش عندهم نظرية التبديل حتى المدرسة لا حول ولا قوة الا بالله...(اللهم اني صائم)هههههه
 دي بقى حالتك بعد  الصورة اللي فوق اللي لخبطتك
 انا عن نفسي اصدق وممكن كمان يطلع الضيف فوق جبل ويزقه يستناه تحت بغطاء عشان ينزل عليه صدقوني يعملها انا لو ممثلة اعتزل قبل رمضان اللي جاي☻
شفتوا والله في الصيام ده رحمة صقفة كبييرة للاسد الصايم!
يا فاطر رمضان      يا خاسر دينك
القطة السودة هتقطع مصارينك
يا  صايم رمضان     يا فايز ربك
القطة البيضة هتبوسك من خدك

مين كان بيغنيها وهو صغير انا المقطع الاولاني بس التاني ده سمعتوا من الفيس قريب  واتمنى الفقرة تكون عجبتكم ونفسي بقى اشوف تعليقات تعليقات تتعدى السطر على الاقل وماتنسوش اللايك او السدلايك ♥
صديقتكم..,ندى

20 التعليقات