Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

اللوك الرمضانى

6/13/2015 10:26:00 ص kenzywbs16 0 Category :

السلالام عليكم :)
اخباركم ايه ؟؟!!!
يارب تكونوا بخيير ..
أولا ( كله سنه وانتم طيبين )
رمضان كريم عليكم وكل سنه تبقووا معانا ان شاء الله !!
أنا عيزه اقولكوا ان دى اول سنه ليا ف رمضان معاكو ^___________^ 
وان شاء الله هتبقا اول واحلى سنه هبقا معاكوا ♥
وعشان كده هقدملكوا فقررات حلووه جدا وهى الى انا وعدتكوا بيها قبل كده وهنبدأ بيها من اول يوم رمضان :*
عنووان اللوك الرمضانى
انا هعمل ليكو لووك رمضانى انا هنزله مرتين الموضوع ده دى مره
وفى مره كماان !
اللوك بتاع دلوقتى هنبدأ بميك اب خفييف وحلو لرمضان وبعدين نبدأ نختار البس ع حسب الميك اب او العكس اللبس وبعدين الميك اب براحتكم *-* 
هعمل الميك اب الاول انا :)
بالصوور ..
  لو فى اى حااجه مش مفهوومه من الصوره قولوولى :)
وان شاء الله تفهموا الصوره وتعجبكم ده كده اللوك الرمضانى من ناحيه الميك اب دلوقتى هعملها  من ناحييه
الملابس :)
أيه رأييكم
يارب يكون عجبكووا !! :*
يارييت كل الى هيشووف الموضوع يعلق ^__^
لانوه خد منى وقت طويل اووى عشان حضرتووا عشانكوا :)
هعمل موضوع زى ده تانى ان شاء الله بعد يومين ♥
يارب يكون عجبكوا
 وادوونى رأيكوا فيه :*
تحياتى
kenzywbs16

0 التعليقات