Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

الفائزات بمسابقة : لبس صغير اوى واستخداماته كتيرة

2/28/2012 03:43:00 م mjhublack 5 Category :

هاعيد الموضوع عشان نفتكره
_______________________

حديث:هو مش بتصويت هو بأختيارى اوك , انا هختار4 كما باللوحة واحدة الحمام والبيبجامة ووالزى والخروج كل واحدة لوحداها 
__________________________________________________________________

بصوا بقى احنا اول مدونة تنزل هذه الفكرة انا عايزة اعمل نيو لوك رخيص وجميل واللوانه حلوة المهم
تجيبولى التكلفة والصورة  اوكش
وانا عايزة الاتى :

طقم حمام(بكوينز)
طقم بيجامة(بكوينز)
طقم خروج(برضوا بكوينز)
زى عمل(بكوينز)

والجائزة اعلان اسم الفائزة اسبوع بالجانب مع رابط جناحها
انا عايزةة حاجة حلوة
بمعنى خفيفة لطيفة حلوة رخيصة 
وبالاكسسوار وبكلوا المهم متعداش التكلفة 300
كوينز اوووووووك
باى مع تحياتى mjhublack
___________________________
افتكرتوا اكيد المهم  جميل خالص يا بنوتات المشكلة ليه مركيزين بس على محل واحد 
خلاص فى كتيرررر عجبنى بس لو سمحتوا هاقول لكل بنوتة تعليق لو مشيت بيه كان ممكن تكسب انا هاقول للكل (من غير زعل)
beuty-nora
بالنسبة لطقم الخروج
كلو ابيض انا عايزة شوية نبذة الوان كدا ومتأكديش على نفس المحل  
طقم الحمام:بصى مش تعدمدى كلو نفس اللون بس هو اوك
وانتى فائزة بيى طقم الحمام (مبرووووووووووووك)
____________________________________
lizaa
بصى حطى اسمك بستاردول بليز الرابط نو
حلو يا قمر
جميل بس بليز خلى فى الالوان حارة شوى اوك
انتى الفايزة بالبيجامة واو
______________________________
مبروك كسبتى فى طقم الخروج
اسمك فى ستاردول
_____________________
بالنسبة لطقم العمل
مين مين مين مين؟
صراحة مفيش فا يلا المهم بقى
________________________-- 
بصى مفيش اللينكات خربانة 
مبروك الجايزة هتتعمل يوم الخميس او لحد ما تجيبوا اساميكوا فى ستاردول 
باااااااى

5 التعليقات