Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

فتايات الغلاف

2/20/2012 07:14:00 م mjhublack 4 Category :

هاى يا بنوتات يا قمراااااااااااات بجد وحشتونى تخيلوا 12 ساعة وانا مكتبلوكمش  عدوا عليا 12 قرن1200 سنة
اه
بجد وحشتونى ومن الليلة هاحاول مش توحشونى اووووووووووووووووووووووووووى بس توحشونى اوووووووووووووووووى
لانى بحبوكوا
وانا طبعا مش هنزل مصر عشان فى بنوتة نزلت قبليا وعادى يا قمر خيرها ليا فى غيرها انا معرفش البنوتة دى بس بردوا اتشرف انى قرأتلها هذا الكلام المعبر والجميل الى حبيته اوووووووووى بجد
وانتو وحشتونى بصو شكلى هاطول عليكوا فا بلاش
____________________________________
انهردة انتو متعودين معايا انى اكتبلوكوا غير مصر السعودية بصوا المفاجئة ليا لاانهردة انزلكوا مصر والسعودية وكمان .......تونس وكمان ......اليمن وووووواو
_____________________
بصوا كمان كل اسبوع معايا هيكون فى ايه ؟ ....نجم العرب ودا ليه علاقة بالشهرة نروح عند بنوتة تقريبا انتوا عرفينها بس نقول بردوا بنوتة مشهورة من العرب واو فا انا الىشايفة نفسها تقدر تدخل المكانة دى وتكون مشهورة يا أما تقولى بسجل زوار ولو صحبتى تقولى برسالة انا mjhublack اه يعنىللى حاب يشترك
____________________________-
السعودية
هو ولد
___________________________
اليمن
زوروها من 
______________________
تونس
زوروها من ههووووون او هنا
الاسم شدنى 
_____________________




4 التعليقات