Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

مسابقة سريعة

2/24/2012 10:00:00 ص bossy 8 Category :

هاى يا بنات ايه اخباركم  انا عارفة انى قصرت جاامد بس كان عندى ظروف وياريت  محدش يزعل انا بجد غصب عنى وكمان كنت بفتح ستاردول من على الفون لكن المدونة على الفون ومكنتش اقدر انزل مواضيع من على المدونة سورى بجد
دلوقتى انا كنت بعمل معاكم 3 مسابقات او اكتر على مدار 3 ايام خميس وجمعة وسبت دلوقتى المسابقة ديه انا عملت  بس اتاخرت 4 خمس شويات كدة بس  معلش 
حلوة اوى اوى دلوقتى انا هجبلكم صورة بلبس معين ومكياج معين  والمكياج مش كتير يعنى واول واحدة تطبقة وتجبلى رابط الصورة  وتكتب اسمها فى ستاردول ليها هدية جامدة جدا  وياا ريت ياا بنات محدش يكتب فى الردود انا نبهت واللى هتنسى تكتب اسمها فى ستاردول هتعتبر منسحبة من المسابقة  اتفقنا
ولو تعرفوا تعملو فى الجناح  عندكم ومتجبوش الرابط مش مهم بس الحاجات غالية عليكم اعملوها فى البازار وهاتوا رابط الصورة
دية الصورة اللى هتتطبقة عليها
وطبعا اللى عملتة فى الصورة ميجيش اى حاجة من اللى القمرات فى المدونة هنه بتعملة سواء كاتبات او متابعين قمرات وعارفة انه مش مظبوط بس انا كنت بجرب وطبعا اللى عايز يحط عقد او سلسلة غير اللى انا حطاه براحتة  براحتة بس انا معجبنيش منهم حاجة غير دية
بس كل واحد وزوئه وانتوا بقى
انا هقول الفائزة يوم الجمعة

قولولى ايه رايكم يا بنوتاات فيها وكمان انا هقفل التعليقات وافتحها الساعة 2 بالظبط عشان تبقوا اخدتوا وقتكم
تحبوا تعرفوا اية الجايزة هقولكم على حاجة خليها مفاجاة photo edited for free at www.pizap.com

8 التعليقات