Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

الفائزات بالسحب

7/29/2012 07:46:00 م Nona.Nano 20 Category :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
ازيكم يا بنات عاملين أيه ؟؟ 
انا الوقتى هقول مين الفاززوا بالسحب معانا
بس ملاحظة :- انا كنت قلت السحب لمتابعين المدونة وفى بنــات متابعين اشتركوا معانا و فى بنات مش متابعين أشتركوااا
بس انا قلت مش عاوزة ازعلهم و هديهم الهدايا  الأختاروها باردوا عشان مايزعلوش 
بس يا بنات انا اعرف المتابعنا عن طريق التعليقات فأكتبوا تعليقات كتير على المواضيع عشان اعرف ان انتوا متابعنا
وتبقوا تخشوا فى السحب معانا بعد كدة 
المهم الوقتى الفازين اهم :- 
بس ملاحظة كمان :- فى بنات أختارت هدايا خلاص أتخدت فانا و انا بكتب اسماء البنات 
هقول الوقتى مين اختار هدية اتأخدت أوك 
1- Mayoora
2-  ( حذفتى تعليقك مش عارفة انتى عاوزة ايه ) EsraaMotanaa
3- soso2000soso9
4- grmin
5- memeelpatol
6- pinkstar.d.h.r
7- somo-soumia
8-  ( تم أختيار الهدية من قبل ) nOna.m
9-CoolDARli
10-( تم أختيار الهدية من قبل )lamis_2015    
11- gogofreshheart
12 -   ( تم أختيار الهدية من قبل ) sasogirl2012
13-  sarahgirlglam9
14- nataltight (  الاسم خطـأ ياريت تكتبى اسمك بستاردول )
15-( تم أختيار الهدية من ق )  homaKitty
16- البرنسيسة الهادئة ( ياريت يا قمر تكتبى اسمك بستاردول ) 
دول الفازوا معانا و تم تسليم الجوائز لل مش مكتوبين جانهم ( تم اختيار الهدية من قبل )
للمكتوب جانبه كدة ياريت يا بنات تختارواا هدية من القادمكوا دول تختاروا المش معملوا عليه X احمر عشان اسلمكم الجوائز  و اعمل سحب تانى 

و أستنونى مع سحب جديد أنشالله
ســلام 

20 التعليقات