Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

نتائج أفضل معــلقة

7/31/2012 10:08:00 م Nona.Nano 13 Category :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
أزيكم يا بنات عاملين أيه .؟ 
زى ماقلتلكم ان النهاردة سوف اعلن عن أفضل معلقة خلال ال 3 او ال 4 تيام الفاتواا
بس فى مشكلة الوقتى عندى هتلاحظوها و انا بكتب أكتر بنــات علقت 
انا مش هكتب طبعا كل البنات العلقت انا رح اكتب بس اكتر اللبنات العلقوا  خلال الأربع تيام دول 
Mayooraa عدد التعليقات 25 
البرنسيسة الهــادئة عدد التعليقات 27 
coolDARLI عدد التعليقات 27 
Manar2128 عدد التعليقات 25 
princessdina عدد التعليقات 26 
سوسو عدد التعليقات 17 
دول أكتر بنــات علقت اما باقى البنات علقت كان كل كام موضوع بس 
وزى مانتوا شايفين التعليقات بينها وبين بعض حاجة بسيطة خالص 
على فكرة انا حاسبة التعليقات كويس جدا جدا و عايداها مليون مرة ومتــاكدة جداا من عدد التعليقات بتاع كل بنت و 
كمان انا مش حاسبة التعليقات بتاعت ( المسابقات ) نهائيــا تمام 
طب والوقتى ايه الحل فى بنتين تعليقاتهم زى بعض بالظظبط 
فمش عارفة اعمل أيه الصـــراحة خــالص :(( 
فالوقتى الحل ان فى موضوع فايصل بينهم فــأول موضوع ينزل بعد الموضوع دة و أول واحدة من البنتين دول الاول تعلق هى الهتفوز 
البنتين هم :- 
coolDARLI 
البرنسيسة الهادئة 
فالبنتين دول اول واحدة هتعلق على الموضوع البعد الموضوع دة هى الهتفوز
ملاحظة :- لو الموضوع البعد دة مسابقة مش ححسب ححسب لو موضوع عادى أوك 
طب وبعدين وباقى البنات التعبوا معانا وعلقوا ماتقلقوش علشان انتوا ببس مع مدونة ستاردول فى الوطن العربى لكل بنت من الأنا كاتبه اسمهم فوق الأكثر تعليقن هياخدوا الهدية دى 
طبعــا لكن الفازت نفسهـــا هتاخد الهدايا  دى 

ســـــــــــــلام 


13 التعليقات