Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

مسابقة يومية جديدة

2/10/2012 12:27:00 ص Cute_baby_2000 13 Category :

تحديث
بنات المسابقة حتكون يومياً الساعة 2 ظهراً بتوقيت مصر
~~~~~~~~~~
جيبالكم مسابقة تتعمل يومياً إن شاء الله
انا اللى حقدمهالكم بجوائز حتعجبكم لأنها كل شوية حتزيد
ده طبعاً حسب تفاعلكم معايا فى المسابقة ولو عجبتكم كل شوية حزود الجوائز
الأول حقولكم فكرة المسابقة وبعدين حقولكم الجوائز
المسابقة دى أنا حنزلها ليكم يومياً إن شاء الله
وه عبارة عن :-
أنا حنزل ليكم 3 قطع ملابس أو أكتر من 3 قطـع يعنى ممكن 4 قطع أو 5
يعنى أى عدد بس مش أقل من 3 قطـع
تمااام
وانا هعمل ليكم مثال دلوقتى على الـ 3 قطـع دووووول
شوفوا الصورة دى كده :-
ملحوظـة :-
بناااات ده مثال بس انا مش كل يوم هعمل ليكم نفس القطـع ومش كل يوم حيكونوا 3 قطـع
ممكن أزووود عادى بس ده مثال للمسابقة
~~~~~
طيب شايفين الـملابس دى ؟؟
حتلاقوا فى ماركات على الملابس
يعنى القطـعة الأول محطوط عليها ماركة RIO
والقطعة التانية محطوط عليها ماركة voile
والقطعة الثالثة محطوط عليها ماركة tingeling
أنا بقى حطيت ماركة غلط على فستان من الثلاثة دوووووول
أنتو اللى عليكم تقولوا أيــه هو الفستان اللى محطوط عليه ماركة غلط
وتقولوا كمان الماركة الصح بتاعتــه
مش كده وبس
لالالا ده انا سهلتلكم المسابقة خاااااالص
يعنى انا هحط ليكم أختيارات وأنتو تقولوا الإجابة الصحيحة
زى كده :-
دى الأختيارات اللى انتو تجاوبوا منهادى ثلاث ماركات فى منهم ماركة بتاعة فستان من اللى محطوطين فوووق
وانا حاطة الماركة غلط عليه
وأنتو عليكم تكتبوا تعليقاتكم بالإجابة الصحيحة يعنى حتكتبوا كده :-
الماركة الغلط اللى على الفستان هو الفستان رقم 1
والماركة الصحيحة هى الماركة رقم 3
وأسمى فى ستاردول هو Cute_baby_2000
يعنى حتكتبوا 3 حاجات بـــــس
1- الماركة الغلط اللى على الفستان هو الفستان رقم كااااام ؟؟
2- الماركة الصحيحة هى الماركة رقم كاااااام ؟؟
(( وانا حطالكم اختيارات أنتو أكتبوا بس رقم الأختيار بتاعكم ))
3- الأسم فى ستاردول أيــــه ؟؟
~~~~~~~~~
شايفين أسهل من كده مسابقة يا بناااااات ؟؟
لا وكمان انا جتبالكم أختيارات يعنى مفيش أسهل من كده خاااااااالص
ندخل بقى فى الجوائز تعالوا كده نشوف الجوائز حتبقى ايييييه
~~~~~~
الجائزة الأساسية 40 Sc || ستاركوينز
بس كده 40 ستاركوينز بس ؟؟ مش كتييير صح ؟؟
طيب انا حتفق معاكم على حاجة
أنا لو لقيت المسابقة عجباكم ولقيت تعليقاات كتييييير عليها
حزوود الجوائز
هــا أيــــه رأيكم بقى ؟؟
وكمان يا بنات حتى لو لقيتوا بنوتة ردت على الموضوع وجاوبت صح
مش مهم جاوبوا أنتو كمان يمكن أبعت هدايا كمان للى جاوبوا كلهمـــــــ ♥
مش بقولكم عندى ليكم مفاجئات كتيييييير ومش بتخلص أبداً
وكل ما تورونى نشاطكم حتشوفوا منى ومننا كلنا حاجات تانية احلى وأحلى
وهدايا أحلى وأحلى كمان يلا أستنونى بكره إن شاء الله فى أول مسابقة
اه بنات نسيت أقولكم كمان على أسم المسابقة
أسم المسابقة حيكون " مسابقة تصحيح الماركة الخطأ "
يلا بالتووووووفيـــــق
ولو فى اى أستفسار عن المسابقة أو عن أى حاجة أكتبوا لى تعليق بالأستفسار بتاعكم
وأنا حرد عليكم فى أســرع وقت إن شاء الله ♥

13 التعليقات