Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

مهمممم (( مسابقة تصحيح الماركة الخطأ ))

2/12/2012 02:04:00 ص Cute_baby_2000 5 Category :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ♥~
فى منكم طبعاص بدا أجازة وفى منكم المدرسة حتبدا من يوم الأتنين
طيب دلوقتى انا عايزة أقولكم على حاجة
انا فى الدراسة أحتمال مش أدخل تانى خالص غير يوم الخميس
وحتى لو دخلت مش حقعد كتير على الكمبيوتر
فأنا قررت على حاجة منها المسابقة متكونش ملغية وتكون شغالة عادى
انا النهاردة حضرتلكم المسابقة وجدولتها يعنى كده هى حتنزل عادى فى ميعادها
وخلاَص يا بنات ميعاد المسابقة من 6 لـ 7 وده رأى الأكتر منكم
تمام كده بس انا جدولتها على الساعة 6 مساءً بتوقيت مصـر
يعنى من اول بكره المسابقة حتنزل الساعة 6 مساءً بتوقيت مصر
طيب وأعلان الفائزة حيكون امتى ؟؟
انا حقولكم
أعلان الفائزة حيبقى يوم الخميس
يعنى يوم الخميس هعلن عن أسماء الفائزات الأسبوع كلـه
ومتخافوش كل واحدة طبعاً حتاخد جائزتها على حسب جائزة اليوم اللى هى جاوبت فيه
تمام كده يا بنات
يعنى اللى حيتغير فى المسابقة كلها إن بدل ما كنت بنزل الفائزة يوم بيوم
حبقى انزل فائزات الأسبوع كله يوم الخميس
وبــــــس
وحفكركم بكام حاجة كده بس
1-- أول حاجة عايزة أفكركم بـأن الجوائز مختلفة يعنى مش دايماً حتكون بنفس القيمة ^^
2- تانى حاجة أن اللى يشتركوا فى المسابقة لازم يكونوا مشتركين فى المدونة والبلوجر بتاعهم يكون مفتوح
3- ثالث حاجة واَخر حاجة عايزة أفكركم ان المسابقة حتنزل يوميـاً الساعة 6 مساء بتوقيت مصر
وبس كده يلا أستنونى بكره فى اليوم الـ (( 3 )) للمسابقة
وأستنونى يوم الخميس فى أعلان الفائزات كلهم من أول فائزة النهاردة لحد فائزة يوم الخميس الجاى ♥~
بالتوووووووووفيق للجميــع فى المسابقات وفى الدراسـة ~♥~

5 التعليقات