Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

تغيير بلا أهمية فى الفيس

2/08/2012 03:32:00 م Cute_baby_2000 7 Category :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ~
طبعاً الموضوع باين من عنوانـه
أن فى تغيير بلا أهمية خااااالص فى الفيس
بس انا عليا إن اكتب أى حاجة تحصل فى ستاردول حتى لو ستاردول
زادت زائر يومياً لازم اكتب الخبر هههههه
المهم التغيير ده اللى فى الفيس
هو أنكم لما تيجوا تبعتوا الهديــة بقى مكتوب Free Giftsقــبــل كده كان مكتوب Gifts بـس
http://3.bp.blogspot.com/-b1fBCLT_P_c/TxdUIgHDDrI/AAAAAAAAD0s/AqYxHcVamTU/s1600/Untitled--1.png
(( انا جبت الصور اللى مكتوب فيها Gifts من الشرح اللى كنت عمللاه عن الفيس ))
كتبت الملحوظة دى علشان محدش يقول إن انا ناقلة الموضوع
وكمان معلومة .. أحنا اول مدونة تلاحظ التغيير ده
مع إنــه بلا فائدة بس برضــه لازم أقولكم على أى خبر يحصل ^^
~~~~~~~~~~
وأنــاً طبعاً مش حسألكم كده أحسن ولا قبل كده أحسن لأن مفيش فرق أصلاً ههههه
أنا حقولكم بس ..
شايفين تغيرات ستاردول اللى بلا فائدة وبلا أهمية ! ؟؟
مش كانوا يعملوا تغيير أحسن ولا أيــــه رأيكم أنتو ؟؟

7 التعليقات