Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

نوادر ستار دول

2/09/2012 02:28:00 ص omnia_mody 6 Category :

اولا احب اقدم الكثير من الشكر للبنوته
starofpinkalaa
لاهتمامها بتقديم المعلومات للمدونه 
جبنالكم النهارده صور لمحلات قدميه اوووووى فى ستار دول انا بعتبرها من ضمن النوادر لان من الصعب انك تلاقي حد محتفظ بالصور دى انتو طبعا هتشوفو الصور هتعرفو لوحدكم اسامى المحلات
 فاكرين الصوره اللى جايه دى الفستان الاحمر القصير كنا واخدينه بزيرو كان نازل لونه احمى وبعدها بنص ساعه غيروه خلوه لونه  بنى يعنى اللى عندها اللون الاحمر ده وعرضته ب200 او 300 دولار هيتباع تخيلو انا بايعه واحد منه قبل كده  بس ب100 هههههههههه صحكو عليا






الصوره اللى جايه دى لمحل باربى والقمر اللى بعتت ليا الصور كان نفسها فى قطعه من المحل ده وانا عندى فعلا واحده عشان كده هندهلها هديه من المدونه ب2 كوينت تيجى تخدها من بزارى 
اما الصوره الاخيره دى بقه لو تلاحظو ان الهدوم اللى فيها هدوم تصاميم  يعنى طانت موجوده فى تصاميم الملابس الاول وفى نفس الوقت موجوده فى المحل ها ايه راييكم انا كنت مبسوطه لما شوفت حاجات قديمه كده لستار دول وانتو ايه النظام http://3.bp.blogspot.com/-mT0Ldh2RZRQ/Tv0QMPVXZyI/AAAAAAAACVk/BBnEoU9_cmE/s1600/ddddd.bmp

6 التعليقات