Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

حاجه غريبه

9/20/2012 02:00:00 ص fancyNANE 19 Category :

السلام عليكم
يا بنات
انا حاطه صور البنات اللى اعرفهم ومشتركين فى المسابقه
وفى بعت ليهم قوالوا انهم حيحطوا فى مدونات تانبه اتفقوا معها
وفى لسه بيجهوزا الصور
وفى انا اصلا معرفهومش
ومحدش طلب منى كده وانا رفضت
 انا لسه بجمع فى الصور
دول اللى عطونى وعندكم البنات اسأ لوها لو مش مصدقين
طبعا اللى خلانى اتكمل الكلام ده
بنت ولا الله اعلم مين دى اصلا منعرفاش
ممكن تكون دميه تصويت لبنت من البنات
وجايه تقولى 
انى بتكلم عن العدل  وحاطه صور اصاحبى
على فكره
انا لو مش عادله 
كنت حطيت صورتى بس 
ولا كان حد قدر يتكلم
لكن انا حطيت صورتى  وحطيت صور اللى فازوا معايا من المدونه
وبعدين دورت على اللى اعرفهم
وقلت ليهم
هاتوا الصور
وكل اللى ليه كلام معاه بقوله
طيب اعمل ايه انزل اعلان فى الجنرال يعنى
انا مش ببر الى حصل لكن بشهدكم يا بنات
وبحذر اى حد يحاول يفشل الحمله لانه الى حيعمل كده يبقه هو الى بيغش

وانا لو كنت عايزه افوز لوحدى 
كنت حعمل حاجتين
اولهم مش حنزل صور لحد غيرى
ثاينا  حشوف حد من البنات اللى بتعمل حملات واقولها تصوت ليها
وحنحج 100 ال100
لكن بقه ده كان يبقه اسمه يلا نفسى
وانا معملتش كده ولا حعمل كده
والى حصل ده بيخلينى اصر على الحمله
علشان امثال الى اتلكمت وقالت كده
يسكتوا
وتكسب فعلا بنت ليها حق وشريفه ومش غاشانا
واهو بقول 
للبنات اللى قلت ليهم يعملوا صورا لو سمحتوا سرعوا شويه فى تحضير الصور
واللى عايز يقولولى
كمان بتقولى انا بعمل جوائز كتير
ايه رايكم يا بنات
بلاش ننزل جوائز ليكم ولا ايه
لو سمحتوا رضوا انتو عليها
 
 

19 التعليقات