Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

حكايه ومسابقه وسر

9/26/2012 10:09:00 م fancyNANE 21 Category :

السلام عليكم
ازيكم يا قمرات
خلصوتوا مذاكره ولا لسه
اننا خلصت مذاكره
من ساعه
نقول بقه الحكايه

وصلنا لحد ما بقيت كاتبه فى مدونه رشا
وفعلا بقيت اكتبى 
فى المجانى بالذات
وتخصصت فيه 
وكانت باقى الكاتبات فى الوقت ده
قمه فى الاخلاق
طبعا اعتذرت للمدونات اللى كنت اكتب فيها
لانى حبيت اركز
ودى نصيحه يا بنات
التركيز
لو ركزتى فى شى واحد حتعملى نتيجه جميله
لكن التشتيت ده بيجيب نتائج عكسيه
وفعلا ركزت وتفوقت كتير
بصوا كمان لازم حاجه مهمه طالما بقيتى كاتبه فى مدونه هى الصدق
لانه الصدق
منجى
الصدق بيخلى اللى قدامك
يحترمك
كمان فى نصيحه تانيه
اننا نحاول محدش يستفزنا فى الكلام
لانه كتير بنات كانت تيجى تهاجم
كنت فى الاول انساق ورا الكلام لكن بقيت افكر انى لو اتكلمت حلو ورديت على كلامها
بشى من العقل
راح يكون احسن
وفعلا
كان فى بنت 
كتير تهاجم المدونه بتاعه رشا
وكنا نرد عليها
واكيد هى عارفه نفسها
لكن بعد فتره  بعد ما بقيت ارد عليها بالعقل ومجبش اى كلام سئ
بقت صديقه لينا
واتقفل  الكلام
ومرت الايام
ورشا بدات تعد لفرحها
واحتفلنا باكتمال الالف متابع
طبعا كان لازم تختار مشرفه للمدونه تحل مكانها لحد ما ترجع
ووقع اختيارها عليا انا وكاتبه تانيه 
 اقدم منى فى المدونه
لكن اصغر سنا منى بكتير
واتجوزت رشا
وبقيت انا مديره المدونه
وحاولت فى الفتره دى اكبر المدونه على اد ما اقدر
 وبالفعل الكل شهد بكده
جبت كاتات جداد وفقرات جديده
وافكارجديده
لدرجه ان اتعرفت فى ستاردول
بام الافكار
لكتر الافكار اللى كنت اعملهافى المدونه
وبعدن شهرين 
احتفلت باكتمال ال 2000 متابع
ومكنتش مصدقه نفسى انى فى شهرين
بس  من ادراتى المدونه 
المدونه كملت الفين
وانا كنت متسلمها كانت الف  متابع تقريبا واكتر شويه
صغيره
وقلت الحمد لله ربنا قدرنى و قدرت احافظ على الامانه
لاصحابها
اظن كفايه كده
نشوف بقه السوال

فين الغلطه
وخلى بالكم
اليوم الغلطه صعبه جدا تكان تكون مش موجوده
ودى الهديه اليوم
 
اما السر
نفسي افتح صفحة جديدة مع كل اللي شايل مني لاني بعتبرهم اخواتي 
الصغار


21 التعليقات