Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

حكايه ومسابقه

9/29/2012 09:33:00 م fancyNANE 18 Category :

السلام عليكم
ازى القمرات يا رب تكونوا بخير
نقول فائزات امبارح
هما
 omneyaana 
و
engayalil
مبروك عليكم
هدايا  من محل الاجنحه الجميله
وتم تسليم الهدايا
نكمل  بقه الحكايه

 
بعد ما اخدنا جائزه المشهد
كانت رشا تقريبا رجعت من اجازاتها
والحمد لله استلمت مدونتها
طبعا تقريبا كان طقم المدونه اتغير
كان لازم استعين ببنات  تساعدنى
 طبعا رشا استغربت البنات الجداد فى االاول ومعرفتش تتعامل معاهم
وانا كنت عذراها
فى كده
وبدات من هنا  ذره خلاف
ولانى عارفه ان المدونه مش بتعتى  انا
فكنت كتير  معملش مشاكل احقاقا للحق
ده حقها ودى مدونتها هى حره فيها
ومشينا شويه كده لحد ما جت المسابقه
وقعدت انا ورشا
نحث البنات على التصويت
بصراحه مكناش نقولهم صوتوا لينا
كنا مهتمين اكتر اننا ندخل مصر فى الدول الفائزه 
لانها مكنتش تدخل 
وكان النظام جديد
ان اكتر دوله تاخد تصويت هى اللى تدخل
وعملنا حمله كبيره اننا نصوت لبعض
علشان مصر تدخل
ومكنتش اعرف انى ورشا راح ندخل التصفيات
وبالفعل 
دخلنا التصفيات
وبقيت قصدها
بس فى االحقيقه محبتش كده
لانى مش بنكر جميل حد  وهى ليها عليا جميل
واستمريت شويه كده فى المسابقه بس كنت حاسه بذمب
ازاى اقف قصداها
 وحسيت انه لازم اتنازل  علشان اديها فرصه اكبر
وانها متنافسنيش انا كمان بيكفى عليها الباقى
وكانت المنافسه شديده
انقول بقه اسئله المسابقه
1-مسابقه ايه اللى كنت اتكلم عنها
2-فى اى عام وشهر كانت المسابقه دى
والجائزه 
اول بنتين حتجاوب صح
راح  يخدوا  هدايا من محل الاجنحه الجميله
ويا رت بنات ندى فرصه للى مشتركش فى المسابقه

18 التعليقات