Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

الدليل

9/22/2012 08:09:00 م fancyNANE 17 Category :

السلام عليكم
بنات
دليكى على انى مصوتش لنفسى فى المسابقه
حديكم اسم الدمى بتوعى
وانتو زورها وراح تشوفوا هى امتى اخر مره دخلت
طبعا انا اطريت كده علشان ابرا ذمتى قداكم

tttttttoto

من واحد الى 118

بس فى منهم انا بفتحه

علشان اجمع فيهم كوينز

زى 

رقم 2 واربعه وخمسه

ودلو حتلاقوا اللفل بتعها عالى لانى ادخلها اجمع فيها كوينز

وكمان فى دمى ثانيه

اللى هى

 longfofofofo

من اول 12 الى 114

ودول اللى ساره دخلت عليهم

وصوتت امبارح يهم للموفى 

سجلت دخلو من 20 ساعه

ويشهد ربى 

ان مفيش دمى تاينه

انا ام العيال

زى ما بيقولوا عليا

مبن بقه فى الى اتكلم عليا 

وقال انى غشيت

يقدر يدينا اسماء الدمى نشوف 

هما سجلوا دخلو امتى

 اربع بنات 

شهدوا بالحق

وبنات كبيره فى السن مش صغيره

ولا اطفال 

دول كبار فى كليات

وبنات معروفه بصدقها فى ستاردل والكل يعرفهم

وبروضا مش مصدقين

الحمد لله ربنا بيظهر برائتى كل شويه

وعايزين تلوثوا سمعتى

والله انا ما كنت عايزه اروج لنفسى

علشان المسابقه مجرد حطيت صوره زى زى باقى البنات 

اللى محطوط صورتهم فى المدونه

لكن دلووقتى حروج بقه لنفسى  

وكل يوم حنزل موضوع انكم تصوتا ليه

وحعمل كمان مسابقات حلوه ليكم

وكل يوم راح اقولكم عن سر جديد

وده مع استمرار الحمله ضد الغش

لانى انا عايزه افوز بشرف

والى كتبت فى عرضها الحمله ولسه مخدتش

جايزه تقولى

ده ر ضى  عليهم

بنات لو سمحتو صوتوا ليه فى صفحه المسابقه

انا نانى

 

ويا ريت تشرفوا زياه الدمى بتوعى وتوشفها





 


17 التعليقات