Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

حكايه ومسابقه وسر

9/23/2012 08:24:00 م fancyNANE 27 Category :

السلام عليكم
انا حبدا معاكم
من اليوم حكايات صغيره
بنات كتير سالتنى
تقولى ازاى ابقه مشهور فى ستاردول؟
هو يعنى لازم ابقه ماسه ولا سوبر علشان ابقه مشهوره؟
لو انا م سوبر اقدر اخلى البنات كلها تحبى وتعرفنى؟
بصوا بنات مش لازم تكونى سوبر ولا ماسه علشان تبىقى مشهور ولا محبوبه
انا اعرف بنات كتير ولا سوب رولا ماسه
والبنات كلها تحبها
طيب انا 
ححكى ليكم كل يوم
اناعملت ايه وكمان ازاى بقيت لحد ما وصلت
بكل صدق 
وفى اخر الحكايه حسال سوال
فى الحكايه 
وليكى هديه حلوه هديه قيمه
يلا نبدا وخلى بالك من الكلام 
نبدا بسم الله

انا اول ما ركبت النت فى بيتى
كنا الاولاد يلعبوا الاعاب العاديه
العاب فلاش والعاب البنات
وانا كمان كنت برضوا مش عارفه اعمل ايه اتفرج على
مجلات كروشيه ومنتديات وطبخ وكده
لحد ما جارتى جت فى يوم
وهى اسمها شيماء وكانت فى سنكم فى سنه سته ابدائى 
وقالت لى يا طنت ده فى لعبه حلوه خالص اسمها ستاردول
حلوه وممكن تعملى فيها حاجات كتير وقعدت تشرح حاجات بسيطه
وفعلا فتحت ليه حساب وقعدنا ندور على اسم
هى كانت مسميه نفسها دودو
انا قلت ليها طيب خلاص سمينى نانى لكن ستاردول قالت الاسم موجود
ورشحت لينا اسماء كتير
اخترت انا منها فانكى نانى
وده كان يوم 7/12/2010
 وفتحت الحساب
 وكنت لسه بقه معرفش اى شى فى شى
لكن شدتنى اللعبه
وفتحنا حساب لبنتى
وكنت مستغربه ان فى واحده تيجى تزورنا لما نفتح اى حساب
واتارى اللى بتزورنا هى 
مسئوله اللعبه
الجهله بقه نور  مكنتش اعرف حاحه فى حاجه
واقول ليها ايه الحكايه البنت دى  ليه تزور كل حد كده دى غلاسه
وبدات ازور البنات واشوف بيعملوا ايه
وبدات اعمل صداقات
واشوف السجلات  وبعد ايام
قريت فى سجل عن مدونه دودى
ودوت عليها فى النت ولقيتها وكنت مستغربه جدا ايه الحاجات اللى فيها دى
وايه حكايه المجانى ده
وحاولت كتير معرفتش
لحد ما فى يوم قعدت اقرا الكلام واحده واحده وبقيت انفذه
وفعلا 
جبت اباجوره
وهى لسه عندى لحد دلوقتى وكنت قرحانه جدا بيها اخير عرفت اجيب حاجه
بكره راح اقولكم عملت ايه تانى ازاى كونت صدقات 
دلوقتى السوال
انا فى غلطه فى كلامى  
فى االحكايه فى غلطه تعمدت اغلط فيها
ايه هى الغلطه دى
اول واحده راح تقول الغلط فيها ليها الهديه دى
اما بقه السر
يا حلوين
ان فى بنات لحد دلوقتى
تصوت بدمى
عصفوره من العصاقير
كانت تلف على البنات
وشافت فى سجل بنت  انها تتفق على شراء
دمى لاختها
وحتدفع فلوس نظير الدمى دى
طبعا الحمد لله ان انا شوفت الكلام ده فى السجل البنت دى
وصورت الكلام كمان  ووريته لصديقه مقربه علشان تتاكد والصديقه دى لا غبار عليها فى نزاهتها
يعنى لو اتكلمت محدش راح يكدبها
بس اتفقت انا وصديقتى اننا نقول ليكم اننا لو شفنا حاجه زى دى لازم نبلغ عنها
لانه بكده بتاخد حق حد تانى
ومهمه حمله ضد الغش اليوم هى اننا 
لو شوفنا حاجه زى دى  او
اى حد فينا يشوف  دمى تصويت يبلغ عنها
ستاردول
واظن ان ستاردول قالت لينا كده اننا نبلغ عن اى  غش نشوفه
اظنكم فاكرين ردهم عليا
اشوفكم بكره 
مع حكايه ومسابقه
وسر 
 جديد

اوعو تنسوا تقولى الغلطه فين

27 التعليقات