Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

توضيح بسيط

9/23/2012 05:08:00 ص fancyNANE 18 Category :

السلام عليكم
بنات تسنيم نزلت موضوع عن ان الى يحب يساعدنى
يقول  لينا
واننا راح ندى هدايا للى حيساعدنى
والكلام ده زعل ناس معايا فى المسابقه
انا بتاسف ليهم
لو كنت زعلتهم
حقكم على راسى
انا حفظت الموضوع فى المسودات
ويا بنات  دلوقتى زى ماقلنا ليكم
انا فعلا محتاجه بنات تساعدنى فى موضوعين
 اولا اننا ننشر فى ستاردول ان البنات تبعت لستاردول تنمع التصويت بالدمى و
فى المسابقه
 التصويت يكون نابع مننا
زى ما طبت منكم
كمان عايزه بنات تساعدنى فى  اللف على البنات المصرين 
يصوتوا ليه
واظن ده من حقى
انى اطلب من اصدقائى يساعدونى
يلا اكتبى بس اسمك هنا
وانا حبعت ليكى  طلب اضافه وحقولك حنعمل ايه
والى عايزه تساعد تقولى هنا اسمها فى ستاردول
علشان اضيفها
عندى فى الاصدقاء
معلش حتعتبكم معااي
بنات
بس انا عارفه ان كل تعب اخرته حلوه لما نشوف  ثمرته
قدام عننيا
فى كام بنت كتبوا فى الموضوع اللى فات
معلش حبيباتى اكتبوا ليه الاسماء بس فى ستاردول
وانا وتسنيم ارح نضيفكم نقولكم تعمولا ايه
وبالتوفيق للجميع

 

18 التعليقات